Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pikantní deníček blogera P.Č.

    Dnes tedy snad nejprve poděkování paní Alici Barešové, že mě v tom dobrém slova smyslu "nakopla" a také potažmo (snad) lady Dianě za pikantní deníček o konání možných "orgií" v královských komnatách a přilehlých prostor.

Můj pikantní deníček by asi zase tak pikantní nebyl. A určitě by si neděkal iluze, že po vydání bulvárními plátky nebo údajnými chvilkami pro tebe, by náklad takto specifikovaných byl veskrze několik málo minut po přivezení na stánky a do trafik zmizel. Spíš by vyvolal u dnešní mladé generace smích bujarý a ťukání na čelo, u generace mě blízké možná povzdech, možná také úsměv a..., ale to až v dalších řádcích.

Takže, jdeme na věc. O tom, že panic je na nic, to jsem věděl už v necelých 16, kdy jsem byl studentem prvního ročníku jednoho pražského gymnázia. Jaké bylo (možná hrané) překvapení jednoho mého spolužáka, jménem Honza, jméno z určitých důvodů neprozradím, když si dělal jednou takhle před koncem tohoto výše uvedeného školního roku soukromou statistiku, tedy spíš jmenné tipováním, který z nás spolužáků mužského pohlaví ještě je panic a kdo už ne. Byl překvapen, že já, dosud nezařazený do některé ze skupin, ani na žádné mejdany jsem nechodil, a tohle! Když ono to, Honzo, bylo trochu takové zvláštní., až absurdní. Natolik, že jsem nepovažoval na dalších několik let sex za něco pro život nezbytného, pro život obohacujícího a tak.

A dál? Dál to už až do dnešních dní je taková zvláštní směsice důvěrností a absurdit míjení lásek a intimností s nimi spojených. Holky, které se mi líbily, a já jim zrovna ne, takže se jim omlouvám, protože jsem se choval vnucovaně, byl jsem často jako klíště Oldřicha Kaisera. A naopak, což byl jev samozřejmě díky mému "sexappealu" daleko řidší, jsem zase vypadal jak, a teď mi to ten tvor chudák promine, blboun nejapný. Nějak jsem měl dlouhé vedení, asi hodně dlouhé, a já nevím, co už bych si mohl více přát, než když mě dívka vyzve k doprovodu domů ráno po krásně stráveném večirku s přáteli na počátku léta a pozve mě dál. A já "vychlemstnul" kafe, dám jí letmou pusu a jedu domů, aby o mě neměli starost.

No řekněte, co je na tom pikantního?

Autor: Přemysl Čech | pondělí 7.10.2013 14:26 | karma článku: 7,86 | přečteno: 484x
  • Další články autora

Přemysl Čech

Čechův nekroblog: " Au revoir, paní Hano Hegerová"

A zase ta neúprosná zpráva agenturní o tom, že nás opustil někdo blízký. Tentokrát o odchodu dámy s velikým D, při vyslovení jejího jména hned naskočilo slovo šanson. Paní Hany Hegerové (89)

23.3.2021 v 17:37 | Karma: 17,94 | Přečteno: 408x | Diskuse| Společnost

Přemysl Čech

Čechův nekroblog - Sbohem Honzi Vodňanský!

Dnes krutá a černá ta zpráva agenturní, že zase odešel někdo nám zvláště vzácný a oblíbený. Tentokrát sáhla po člověku vzácném jak koření, člověkem který oplýval humorem plným laskavé lidského.

11.3.2021 v 17:52 | Karma: 19,14 | Přečteno: 394x | Diskuse| Společnost

Přemysl Čech

Čechův nekroblog - LARRY KING (18.11.1933 – 23.1.2021

A zase ta zpráva smutná, co černým písmem agentura vyťukává. A tentokrát obzvláště smutný. Ve věku 87 let odešel do moderátorského nebe člověk, který se stall synonymem pro legendu moderování

24.1.2021 v 8:48 | Karma: 8,33 | Přečteno: 293x | Diskuse| Společnost

Přemysl Čech

Causa Pandemie aneb Co se to s námi děje?

Už nějaký pátek lehce nakukuj do světa čísel a statistik. Už za bývalého režimu se k datům přidávaly konstanty se směšnými názvy, jako např. Ovečkovina,, aby vyšly výsledky, ze kterých máme prospěch. Ale dnes?

19.1.2021 v 16:14 | Karma: 8,70 | Přečteno: 238x | Diskuse| Společnost

Přemysl Čech

Pokora v čase pandemie

Nemíním se v této, byť krátké úvaze, pasovat do role mravokárce, a pokud ano, tak maximálně sama sebe. Protože, jak říkají i odborníci, začít se má vždy od sebe. A ruku na srdce, kdo z nás tak učinil v době této a nedávno minulé?

18.1.2021 v 20:28 | Karma: 13,32 | Přečteno: 228x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Izrael má nový plán pro Gazu. Po válce by na ni mohly dohlížet i arabské státy

3. května 2024  16:30

Čelní představitelé izraelské vlády uvažují o rozsáhlém plánu poválečného uspořádání Pásma Gazy, v...

Německo sabotuje projekt bruselského Starlinku. Zvýhodňuje Francouze, tvrdí

3. května 2024  16:19

Evropská unie chtěla do roku 2027 na nízkou oběžnou dráhu Země vyslat soustavu satelitů v rámci...

Vlak po nárazu do stromu vrátil na koleje jeřáb, zvedal 21tunový kolos

2. května 2024  18:56,  aktualizováno  3.5 15:56

Uzavírka trati u Plesné na Chebsku, kde ve čtvrtek vykolejil osobní vlak, skočila v pátek kolem...

Škody po požáru v Mionší jsou jen minimální, prales podle hasičů někdo zapálil

3. května 2024  11:46,  aktualizováno  15:54

Hasičští experti se vrátili do terénu, aby vyšetřovali příčinu požáru v pralese Mionší v Dolní...

  • Počet článků 2151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Přemek Čech,

Seznam rubrik