Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Odchází generace velkých talentů - narozeni v 30.letech. Osobnosti tehdy ještě byly. Zajímavé, jak to po 48. roce šlo dolů.

0 0
možnosti

Provázela mě celý život. V dětství mě dost otravovala, protože jsem měl raději veselé a jednoduché písně typu "Malé kotě, spalo v botě", nebo "Zdvořilý Woody" a její písně mi připadaly nezáživné a nudné. Čím jsem byl starší, tím více se mi její šansony začaly líbit a když se později dala dohromady s Petrem Hapkou, nemělo to chybu. Velmi si na ní vážím toho, že (na rozdíl od jiných) dokázala poznat, kdy má odejít ze "světel ramp" a uchýlit se do ústraní.R^

0 0
možnosti

Renonc iDnesu. Tak dlouho se můj první příspěvek neobjevoval, až jsem ho napsal znovu a musím se sám pochválit, že jsem ho napsal skoro stejně.:-)

0 0
možnosti

Provázela mě celý život. Jako dítě mě dost otravovala, protože jsem dával přednost "srandovním" písničkám typu "Malé kotě, spalo v botě" nebo "Zdvořilý Woody" a její písně mi připadaly velmi nudné. Jak jsem stárnul, čím dál tím víc se mi její šansony líbily, zvláště pak, když se spojila s Petrem Hapkou. Velmi si u ní vážím toho, že (na rozdíl od jiných) dokázala poznat, kdy má odejít se ctí.R^

0 0
možnosti

Odešla šansonová dáma. Bude moc chybět. Ještě, že zůstalo mnoho krásných nahrávek.

Čest její památce!

3 0
možnosti
  • Počet článků 2151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Přemek Čech,

Seznam rubrik