Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fakt to hráli ještě v roce 1970? To jsem myslel, že už byl v trezoru. Já ho viděl až po 89. Nadherna, nadčasová věc. Ať je tam Vojtěchovi nahoře dobře. R^ [>-]

1 0
možnosti
Foto

R^jelikož bydlím nedaleko Bystrého, mám tam příbuzenstvo a dodnes místo navštěvuji, tak se mi vybavují útržky z natáčení filmu Všichni dobří rodáci, i když převážně z vyprávění. Zvlášností byla uvolněná atmosféra. Někteří herci po dobu natáčení v místě bydleli a ́t už v penzionu nebo v soukromí a s místními tak trochu žili. Navíc mezi neherci se objevilo mnoho místních obyvatel a podmínkou bylo především obléci se z vlastních zdrojů do oblečení doby. A sám pan režizér měl k místo nadstandartní vztah, protože v roce 1999 tu natočil volné pokračování Návrat ztraceného ráje a potom tam po jistou dobu žil se svoji manželkou v domově pro seniory.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, rovněž patřím mezi ty, které pan Jasný obohatil, nedokázal jsem si tu dobu Všech dobrých rodáků, ač se naší rodiny týkala představit jen podle vyprávění...karmuji.

1 0
možnosti
JL

Na premiéře film sklidil potlesk ve stoje.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 2151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Přemek Čech,

Seznam rubrik