Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Jestli nemáte mentálně na to, abyste u ČD dosáhl na slevu, tak jezděte za plnou.

1 0
možnosti
Foto

H72a61n47a 18V83l77k16o64v28á

27. 2. 2018 12:21

Trošku na mě působíte dojmem že velice dobře víte co by měl stát platit (a co byste potřeboval). Jen by mne zajímalo jestli máte nějakou teorii kde by na to měl stát vzít?

1 0
možnosti
Foto

Nevím kde sbíráte informace, ale buď máte špatný zdroj, nebo jste si nedal záležet.

ČD i její dceřinky za poslední léta zregulovaly počet zaměstnanců na tak nízkou úroveň, že se jim málokdo (jestli vůbec někdo) vyrovná.

Odborových centrál je na železnici podstatně více než dvě.

Po zakoupení slevy IN Senior za 1490 kč, může držitel jezdit osobními a spěšnými vlaky zdarma, ostatními se slevou 50%. Nebo snad znáte někoho, kdo by poskytoval služby zdarma?

2 0
možnosti
VK

Obávám se o duševní zdraví pana blogera.

Za 1490 mám neomezené cestování ve osobních a spěšných vlacích, v dalších 50% slevu.

Já bych to za ty prachy bral. :-)

1 0
možnosti
Foto

https://www.cd.cz/e-shop/in-karta/duchodce/default.htm zvláštní věc je, že autor svede napsat dlouhý naštvaný článek, do kterého zamotá dokonce i drážní odbory, ale číst nedokáže. a přitom je to tak snadné a jasně napsané.;-D

1 0
možnosti
BG

Myslet si můžete, co chcete. Já slevu na ČD mám a dost si jí užívám. :-) Nevím, v čem je problém.

1 0
možnosti
Foto

Jel jsem s babickou v sobotu vlakem. Objednal jsem jeden dospely a jeden duchodcovsky listek. Pani v pokladne mi polozila otazku:: Jaky mate seniorsky doklad? Odpovedel jsem, ze babicka ma obcanku, kde je datum narozeni. Pani pokladni na me hodila nechapavy pohled a rekla, ze to nestaci......A tak jsem ten nechapavy vyraz zase hodil ja.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Přemek Čech,

Seznam rubrik