Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RvRvRvKecáte, pokud se nevystěhujete a nevezmete si jiné občanství, tak kecáte!!!

1 0
možnosti

v případě vzdání se občanství čr (pokud to nějak jde), je nadpis pravdivý. jinak ne, stejně jako by byl drahoš prezidentem mým kdyby vyhrál. toto prostě není o pocitech, ale o legislativní realitě.

7 0
možnosti

No připusťme, že je jako demokraticky zvolený prezident je prezidentem všech Čechů, ale téměř padesát procent se za něho stydí. Já tedy velice za opilce, sprostě mluvícího a lháře, který se lísá Putinovi a Číně. Je to hanba.

1 4
možnosti

Další bytostný demokrat si vylil srdce..

9 0
možnosti

Máte právo na svůj názor, protože je demokracie. Z mého pohledu je to ovšem ubohé. Přece nebudeme všichni vykřikovat" tohle není moje vláda, já chtěl jinou, tohle neni můj premiér.......Asi se demokracii musíme ješte dlouho učit.

9 0
možnosti
Foto

A nebo se jí zbavit. Demokracie není synonymem svobody a správnosti, ale spíše synonymem nesvobody a špatnosti.

0 2
možnosti

J81i62ř88í 96M19í87k54a

27. 1. 2018 20:39

Žijete v demokracii. Podobně vykřikovali po volbách lidi o Trumpovi.

Je to tedy prezident, a pokud neplánujete revoluci, bude i Váš.

Já myslím, že to tak hrozné nebude.

3 0
možnosti
Foto

Svobodní lidé si nenechají vnutit žádnou autoritu, se kterou nesouhlasí. Tedy ani mým prezidentem není. On by nebyl ani kdyby vyhrál ten druhý.

1 1
možnosti

Taky se nemusím stěhovat, v mém městě vyhrál Drahoš 52-48:-)

0 4
možnosti

Mužete vysvětlit to mínus pane Preslere, docela by mně to zajímalo.

0 0
možnosti
Foto

Dívali jsme se, ve kterých obcích v našem okolí vyhrál Zeman a ve kterých Drahoš. Dokonce i v Troskovicích (101 obyvatel) vyhrál Drahoš s 53,33%. A to je to tam samý důchodce a zemědělec.

V Turnově nevyhrál Zeman nikdy. A dokonce, když jednou přijel navštívit VÝROBNÍ závod, tak jej zaměstnanci odmítli přivítat - hle, jak se mu odvděčila dělnická třída.

Klid, těch obcí a měst, kde není za presidenta považován, je dost.

A já jsem rád, že se nemusím stěhovat. ;-D

3 0
možnosti

Bože můj Vy se už s tím taky smiřte a nebo se odstěhujte co se jako stalo???

7 1
možnosti
Foto

Pane Zieglere, prezidentská volba můj život nijak neovlivní. Ovšem díky blogerům jako vy jsem to šel hodit Zemanovi, abych viděl, jak se po jeho zvolení budete vy a vám podobní vztekat. Nezklamal jste.

12 5
možnosti
Foto

Ing. Miloš Zeman je především prezidentem České republiky a tak tomu i zuůstane. Vy si svého prezidenta třeba uválejte z moduritu a dejte do obýváku, nás to v podpstatě nezajímá.

18 2
možnosti

Macku ty jsi v.l. Vždyť i Zemanová může brzo ovdovět.

0 1
možnosti

K14a39r97e53l 95D54u22f14e30k

27. 1. 2018 18:52

Vaše mínus a váš boj !

3 0
možnosti

K88a49r54e21l 77D64u42f79e88k

27. 1. 2018 20:35

To nebylo na vás !

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS