Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Určitě máte pravdu, co se týká Zaorálkovi odpovědnosti za socanské hříchy. Mě na něm ale zaujala jiná věc. Kdykoliv jsem ho viděl v telce jak dští síru na Kalouska nebo někoho jiného, tak mě překvapilo jak na rozdíl od všech svých spolustraníků, měl vždy dobré argumenty, které ihned dokládal čísly z Kalouskova ministerstva a podobně. Je minimálně v tom svém boji poctivej, vůči svým voličům. Škoda, že ta celá koncepce českých socanů je špatná a tím pádem pro mě nevolitelná.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za brilantní článek. Díky Vašemu psaní jste mi otevřel oči, já si dodnes myslel, že pan Zaorálek je cosi jako Pán Bůh. Díky, díky, díky...

2 0
možnosti
Foto

Zaorálek je výživnej. Ale ještě lepší exot je Rouček ;-D

2 0
možnosti
Foto

O29t16a71k44a69r 34S67e20k82l

30. 9. 2013 15:46

Karma !!! Zaorálek je socan obzvlášť dobře vypečený. Absolvent UJEP Brno, obor marx- leninská filosofie a ekonomika je opravdu ten pravý ořechový stínový ministr zahraničí. Všechno zná .  na vše má ten správný názor a všude byl nejméně dvakrát.

Jenom do té rodné Ostravy zavítá vždy jen před volbami. Kašpar !!

10 0
možnosti

Takový politický doktor CVACH

9 0
možnosti

Autore,již jste si ulevil? To je zase snůška jedovatých slin!!

2 19
možnosti

Je. Bohužel, Zaorálka se Sobotkou neotráví (nejlépe doslova).

0 0
možnosti
  • Počet článků 2151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Přemek Čech,

Seznam rubrik