Přemysl Čech

Přemek Čech,
  • Počet článků 2151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x

Seznam rubrik

Přemysl Čech

I tátům se stýská

Moje milá holčičko. Moje nejmilejší holčičko. Moje velká, už hodně velká dcerunko A. Jak moc Tě miluju. Jak moc Tě mám rád! Dnes, dnes je Tvůj krásný, překrásný, slavnostní den. Dnes všichni Ti růže budou nosit. Je Ti 25. Dnes všiichni Ti budou určitě blahopřát. Až na jednoho. Na Tvého smutného a nešťastného tátu.

3.11.2009 v 12:03 | Karma: 5,91 | Přečteno: 1147x | Diskuse| Ostatní

Přemysl Čech

Protikuřácký zákon není důležitý?

K napsání tohoto snad stručného blogu mě navedl úpěnlivý nápis na opěradle jedné z pražských laviček, kde na plagátě je dopsán vzkaz panu Zaorálkovi ohledně protikuřáckého zákona. Pamatuji si jako by to bylo dnes, jak těsně před listopadem 1989 se ještě na pracovištích zakládala nekuřácká pracoviště, aby se zase samozřejmě nedodržovala.

22.6.2009 v 10:10 | Karma: 18,19 | Přečteno: 1365x | Diskuse| Společnost

Přemysl Čech

Vánoční poděkování Tobě, Míšo

Míšo, není jiného způsobu než takto Ti sdělit svůj nesmírný vděk za to, že jsem TĚ směl poznat ve chvíli, kdy mi bylo opravdu nejhůř! A právě tento den věnovat celý díkům TOBĚ!

24.12.2008 v 0:00 | Karma: 7,46 | Přečteno: 927x | Diskuse| Osobní